Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Postoje spotřebitelů i k inovacím v maloobchodním prodeji
HONYSZOVÁ, Pavla
Cílem diplomové práce "Postoje spotřebitelů i k inovacím v maloobchodním prodeji" bylo zhodnotit vnímání a postoje tuzemských zákazníků k inovacím v maloobchodě a navrhnout určitá zlepšení pro prodejce. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. První část tvoří teoretický základ tématu. Informace pro tuto literární rešerši jsou získány z odborné literatury, webových stránek a odborných článků. Druhá část práce se zabývá analýzou informací získaných z dotazníkového šetření. Tato data jsou také využita pro vyhodnocení hypotéz. Na základě získaných informací z dotazníkového šetření a z prostudované literatury byla navržena doporučení pro maloobchodníky.
Moderní technologie v retailingu
Macháčová, Petra ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této bakalářské práce je charakterizovat nové trendy a vývoj moderních technologií v retailingu a dále pak konkrétně vymezit moderní technologie, které se nejčastěji využívají v České republice a v zahraničí. Práce je rozdělená do tří kapitol. První kapitola se zabývá charakteristikou obchodu a představení maloobchodního odvětví. Druhá kapitola se týká konkrétních retailingových technologií používaných jak na českém trhu, tak i ve světě. Závěrečná třetí kapitola se věnuje spotřebitelům a je v ní obsažen také vlastní marketingový výzkum, který byl proveden pomocí dotazníkového šetření
Inovace v obchodě
MARTÍŠEK, Petr
Diplomová práce "Inovace v obchodě" analyzuje vývoj a používání moderních inovačních technologií v obchodní sféře u nás i ve světě. Mapuje jejich formy i rozsah používání ve vybraných obchodních jednotkách, především se zaměřením na moderní platební nástroje a samoobslužné pokladny, dále i z pohledu jejich rozvoje a využívání v brzké budoucnosti. V práci je samostatně řešeno využívání moderních platebních nástrojů a samoobslužných pokladen v závislosti na věku zákazníka a formy placení (hotovostní, bezhotovostní) z pohledu rozdílu "venkovského" a městského obyvatelstva. V práci byla dále navržena implementace dvou rodících se moderních technologií self scanning a technologie iBeacon v supermarketu Terno České Budějovice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.